Sinu spordiala | Sinu treener

VUTT-VUTT JÕUSAALI: lihastreeningu viis head mõju su tervisele 

Liigume.ee, 18. veebruar 2019, 17:10
Foto: PantherMedia/Scanpix
Jõutreeningus peitub palju tohkemat, kui vaid tugevamad lihased - sellest on kasu kogu kehale ja olemisele tervikuna.

Jõutreening kiirendab ainevahetust. Lihases keha suudab rohkem ka rasva põletada, kirjutab portaal Health.  

Samal teemal

Jõutreening tugevdab luid. Paljud teaduslikud uuringud on teinud kindlaks, et lihaste treenimine aitab ka luuhõrenemist vältida. Samuti on võimalik jõutreeninguga ära hoida paljusid vanadusest tulenevaid traumasid, sest tugevamad lihased kaitsevad luid ning risk nende murdmiseks on väiksem.

Jõutreening toob parema une. Et jõusaalis kulub omajagu energiat, toob see õhtuti parema une. Samas hoiatavad eksperdid, et kui liiga hilja jõusaali minna, võib treeningujärgne energiatulv uinumist liialt edasi lükata.

Jõutreening parandab mälu. Austraalias läbi viidud uuring leidis, et eakatel inimestel paranes koginitiivne võimekus, kui nad tegid jõutreeningut.

Jõutreening leevendab stressi. Jõutreeningus ei saa mõelda igapäevamuredele, vaid raskuste tõstmisele. See aga tähendab, et inimese vaim puhkab muredest ning stressitase on pärast treeningut madalam.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee