Sinu treener

Viis nõksu, kuidas ilma trennita ilusaid kõhulihaseid saada (4)

Liigume.ee, 16. veebruar 2019, 16:05
Telefoniga rääkides seisa selg vastu seina (või kappi), suru selg tihedalt selle vastu ning pinguta kõhulihaseid.Foto: PantherMedia/Scanpix
Vormis kõhulihaseid ei vaja me ainult kenama väljanägemise nimel, vaid kogu kere tugevana hoidmiseks. Hea uudis on see, et nende nimel ei pea tegema igapäevaselt sadu istessetõuse - ka lihtsaid argiseid toimetusi targalt tehes on võimalik kõhulihaseid mõjutada.

Kuidas, kirjutab Harvardi ülikooli terviseblogi.

* Vaata telekat põrandal istudes. Ja iga kord tee enne püstitõustmist üks kätekõverdus või istessetõus.

* Telefoniga rääkides pinguta kõhulihaseid. Või ka sõnumeid saates. Selleks seisa selg vastu seina (või kappi), suru selg tihedalt selle vastu ning pinguta kõhulihaseid.

* Tee sportlikke pause. Näiteks, kui ootad kohvimasinast kohvi tassi sirisemist, tee samal ajal kapi või külmiku najal mõned kätekõverdused. Samal ajal hoia kõhu- ja seljalihased pinges.

* Seisa targalt. Ükspuha, kas bussis loksudes või kassasabas seistes saad kõhulihaseid pingutada ja lõdvestada, seejuures keegi ei märka seda.

* Marsi kohapeal. Näiteks hambaid pestes ära jõllita niisama peeglisse, vaid aktiveeri kehalihased kohapeal marssides. 

* Seisa ja liigu sirgelt. Mida rohkem oma keha kontrollid, seda tugevamaks muutuvad ka lihased.

Samal teemal

12. veebruar 2019, 20:55
Kaheksa viga, mida kiputakse kõhulihaseid treenides tegema
16. jaanuar 2019, 17:54
Neli põhjust, miks hakata regulaarselt ujumas käima
15. jaanuar 2019, 17:05
Lihtne harjutus, mis aitab tasakaalu ja kõhulihaseid treenida
12. jaanuar 2019, 13:21
Tasub teada: millised on levinud vead kõhulihaste treenimisel?

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee