Sinu treener

Viis nõksu, kuidas ilma trennita ilusaid kõhulihaseid saada (4)

Liigume.ee, 16. veebruar 2019 16:05
Telefoniga rääkides seisa selg vastu seina (või kappi), suru selg tihedalt selle vastu ning pinguta kõhulihaseid.Foto: PantherMedia/Scanpix
Vormis kõhulihaseid ei vaja me ainult kenama väljanägemise nimel, vaid kogu kere tugevana hoidmiseks. Hea uudis on see, et nende nimel ei pea tegema igapäevaselt sadu istessetõuse - ka lihtsaid argiseid toimetusi targalt tehes on võimalik kõhulihaseid mõjutada.

Kuidas, kirjutab Harvardi ülikooli terviseblogi.

* Vaata telekat põrandal istudes. Ja iga kord tee enne püstitõustmist üks kätekõverdus või istessetõus.

* Telefoniga rääkides pinguta kõhulihaseid. Või ka sõnumeid saates. Selleks seisa selg vastu seina (või kappi), suru selg tihedalt selle vastu ning pinguta kõhulihaseid.

* Tee sportlikke pause. Näiteks, kui ootad kohvimasinast kohvi tassi sirisemist, tee samal ajal kapi või külmiku najal mõned kätekõverdused. Samal ajal hoia kõhu- ja seljalihased pinges.

* Seisa targalt. Ükspuha, kas bussis loksudes või kassasabas seistes saad kõhulihaseid pingutada ja lõdvestada, seejuures keegi ei märka seda.

* Marsi kohapeal. Näiteks hambaid pestes ära jõllita niisama peeglisse, vaid aktiveeri kehalihased kohapeal marssides. 

* Seisa ja liigu sirgelt. Mida rohkem oma keha kontrollid, seda tugevamaks muutuvad ka lihased.

Samal teemal

10.07.2021
Kaheksa viga, mida kiputakse kõhulihaseid treenides tegema
10.11.2020
Neli põhjust, miks hakata regulaarselt ujumas käima
15.01.2019
Lihtne harjutus, mis aitab tasakaalu ja kõhulihaseid treenida
12.01.2019
Tasub teada: millised on levinud vead kõhulihaste treenimisel?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee