Liikumine ja tervis | Sinu treener

Selg teeb liiga? Hoidu treenimast neil kuuel viisil! (3)

Liigume.ee, 9. veebruar 2019 14:32
Kükid on head harjutused jalgade ja tuharalihaste tugevdamiseks, kuid kui sa teed neid valesti, on seljavalu tagatud.Foto: PantherMedia/Scanpix
Üks sagedasemaid muresid, mis trenniga kaasneb, on seljavalu. Kui soovid end säästa, siis allolevast kuuest treeningust või harjutusest peaksid seljavalu tundes hoiduma. 

Istessetõusud on populaarsed kõhulihasteharjutused, kuid valutava seljaga teevad rohkem kahju kui kasu, kirjutab Pure Wow. Et istessetõusud avalavad lülivaheketastele asjatult suurt survet, võib see selja valutama panna ka neil, kel varem seda häda polnud.

Kükid on head harjutused jalgade ja tuharalihaste tugevdamiseks, kuid kui sa teed neid valesti, on seljavalu tagatud. Kuniks treener pole sulle õiget kehaasendit ette näidanud, hoidu neist.

* Poks on lõbus ja maandab stressi, kuid sellega kaasnevad järsud ülakehapöörded teevad seljale liiga.

* Jooksmine pole seljavalude korral kuigi hea treeningviis. See põrutab selga ja põhjustab nii valu.

* Hüppenööriga hüppamine koormab liigeseid väga ja soodustab nii ka selja- ning põlvevalude teket.

Samal teemal

08.02.2019
Neli kentsakavõitu asja, mis põhjustavad seljavalu
01.02.2019
Kuidas lund koristades oma kehale mitte liiga teha?
28.01.2019
Viis head põhjust, miks iga päev silda visata
25.12.2018
Siin on tõeline põhjus sinu pea- ja seljavaludele!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee