Sinu treener

Kolm asja, mida silmas pidada kõrge intensiivsusega intervalltreeningut harrastades

Liigume.ee, 6. veebruar 2019, 18:24

4 KOMMENTAARI

g
Gunnar Stahl/ 8. veebruar 2019, 14:12
Kõige kasulikum on kiire kõnd, kümme kilomeetrit päevas ja seda võb teha iga päev, kartmata, et üle koormus tuleks. Kui kõik inimesed liiguksid piisavalt ei oleks meil sotsiaalministeeriumi ja arste vaja nuumata, kuid inimesed on laisad ja armastavad oma haigusi.
m
minu nimi/ 7. veebruar 2019, 16:37
"kui HIIT treeningut ei tee õigesti või piisaval hulgal, võib see põhjustada vigastusi ja läbipõlemist. " :)) Tule googletranslate appi! Enne kui sellist asja tegema asuda tasub 7 korda järele mõelda-kui on vähimgi kahtlus enesetundes või tervises tuleks kõrge intensiivsusega trennist loobuda , isegi tippspordis kasutakse sellist trenni näpuotsaga ja väga täpselt doseeritult. Võita on sellest väga vähe aga kaotada võid kõik.
t
tegevsportlane/ 7. veebruar 2019, 16:08
Teadus on kaugemale läinud, ja on täpsemalt kindlaks tehtud lühiajaliste intensiivsete treeningute mõju ainevahetusele. Osta pulsikella, isegi see vidin midagi seletab
s
See/ 7. veebruar 2019, 00:31
On fitnesstööstuse välja mõeldud hullus, tervusesportlane ei vaja absoluutselt intensiivseid intervalltreeninguid, igasugu jutud calorite järelpõlemisest jne on jama. Tehke rahulikke pikki trenne pulsisagedusega kuni 65% maxist ja näete kuidas rasv põleb ja tervis tuleb. Endine tippsportlane.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee