Sinu treener

Kolm asja, mida silmas pidada kõrge intensiivsusega intervalltreeningut harrastades (4)

Liigume.ee, 6. veebruar 2019 18:24
Foto: PantherMedia/Scanpix
HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on rasvapõletuseks suurepärane. Kuid enne selle treeningu kallale asumist soovitab portaal My Fitness Pal mõelda kolmele olulisele asjale.

* Suur oht on üle treenida. Inimese organism suudab nädalas taluda kindla hulga trenni. Seepärast tuleb meeles pidada, et kui HIIT treeningut ei tee õigesti või piisaval hulgal, võib see põhjustada vigastusi ja läbipõlemist. Ka kõige parema vormiga inimestele piisab kuni neljast üliintensiivsest treeningust nädalas. Vähem vormis inimesed ei tohiks üle kolme HIIT treeningu nädalas endale lubada.

* Vali õige treeningviis. HIIT treeningust on kasu, kui suudad harjutuse ajal silmapilkselt täiskiirusel üle minna. Sellised treeningud on näiteks spinning, jooks, rattasõit.

* Ära alakehale liiga tee. Suurem osa HIIT treeningutest mõjuvad alakehalihastele. See aga tähendab, et pead jälgima, et muul ajal alakehale üleliia jõutreeningut ei tee. Jäta piisavalt aega taastumiseks.

Samal teemal

26.01.2019
KARDIOTREENING: milliseid levinud arvamusi selle kohta uskuda ei maksa?
05.07.2018
Intervalltreeningud esitavad väljakutse!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee