Liikumine ja tervis | Sinu treener

Üheksa põhjust, miks kaaluda hilisõhtutel treeningsaali minekut (1)

Liigume.ee, 20. jaanuar 2019, 19:55
Foto: PantherMedia/Scanpix
On hulk inimesi, kes eelistavad õhtul kõrtsis istumise asemel või diivanil teleka ees lösutamise asemel minna hoopis trenni tegema. On see mõistlik?

Greatist toob välja üheksa põhjust, mis võivad panna sind otsustama hilisõhtul treeningsaali mineku kasuks.

Spordisaalid on inimtühjad. Elu on näidanud, et ülerahvastatud on spordiklubid ennekõike hommikuti. Hilisõhtuti on seal aga õhku, ruumi ja kõik vahendid sinu päralt.

Reeglid on vabamad. Et ühegi treeningvahendi taga ei hinga järjekord sulle kuklasse, on sul hilisõhtul treenides võimalik teha täpselt seda, mida ja kui kaua soovid.

* Sa saad treenida tõhusamalt ja kauem. Et hommikul on inimene unine, on tema lihasfunktsioon parem just õhtul, samuti hapniku omastamine. See muudab inimese aga tugevamaks ja kiiremaks.

* Öine jooks annab elule lõhnu ja värve. Seda ei saa kirjeldada. Lihtsalt proovi hommiku asemel joosta hoopis õhtul!

* Õhtune trenn aitab päevasest stressist lahti saada. Kui päev on olnud pingeline, aitab õhtune treening end välja elada ja maha rahuneda.

* Hommikud on pingevabamad. Hommikuti suudavad muretult trenni teha ainult hommikuinimesed. ;Kui oled õhtuinimene, keskendu hommikul hommikusöögile ja iseendale ning mine trenni hoopis õhtul.

* See annab võimaluse lõõgastuda. Õhtuti on võimalus minna ka hoopis lõõgastavasse joogatundi, see vabastab päevapingetest paremini kui klaas veini.

* Saad paremat juhendamist. Hommikuti ja päeviti on jõusaalis treeneritel palju tööd, õhtuti aga treenijate juhendamiseks lahedamalt aega. Samamoodi on jõusaalis sel ajal vähem inimesi, kes algajaid ebameeldivalt jõllitaksid.

* Sa magad öösel paremini. Väike pingutus õhtu eel paneb su paremini magama. Ega sa teisiti teada ei saa, kui ise järgi ei proovi.

Samal teemal

18. jaanuar 2019, 21:17
Kas sa tead, miks külmas treenimine rohkem rasva põletab?
8. jaanuar 2019, 22:32
KUIDAS END MOTIVEERIDA? Kuus levinud vabandust trennist kõrvalehoidmiseks
8. jaanuar 2019, 22:00
Kolm lihtsat asja, mis suurendavad kaloripõletust
6. jaanuar 2019, 11:19
Kuidas treenimisega liialdamist vältida?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee