Sinu spordiala | Sinu treener

Neli põhjust, miks hakata regulaarselt ujumas käima (3)

Liigume.ee, 10. november 2020 22:56
Foto: PantherMedia/Scanpix
Suurema osa inimeste jaoks on ujumine pigem suvine tegevus. Tegelikkuses on see suurepärane treening terveks aastaajaks - see treenib kogu su keha, suurendab vastupidavust ning põletab ohtralt kaloreid. Eriti hea on see istuva eluviisiga inimestele.

Miks hakata regulaarselt ujumas käima, kirjutab Women's Health.

* See on üks mitmekülgsemaid treeninguid. Kui näiteks jõusaalis jäävad osad lihased tähelepanuta, siis ujumine treenib suuremat osa keha lihastest turvaliselt - seepärast passib see treening ka näiteks liigesehaigetele.

* See aitab sul ilusad kõhulihased saada. Et vees edasiliikumiseks peab keha tegema pingutusi, on see ka kõhulihastele suurepärane ja hea treening.

* See teeb südame tugevaks. Et ujumine parandab aeroobset võimekust ning parandab kopsude ja südame tööd, muudab see südamelihase tugevamaks. Lisaks paraneb ka verevarustus.

* See muudab su enesekindlamaks. Ka vees saab seada endale eesmärke. Näiteks ujuda terve basseinipikkus korraga. Iga eesmärgi täitmine suurendab enesekindlust.

Samal teemal

10.07.2021
Kaheksa viga, mida kiputakse kõhulihaseid treenides tegema
03.03.2019
Viis põhjust, miks su kõhulihased vaatamata pingutustele vormis pole
16.02.2019
Viis nõksu, kuidas ilma trennita ilusaid kõhulihaseid saada
25.01.2019
Kas kõhulihaseid on mõistlik iga päev treenida?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee