Liigume.ee

KUIDAS END MOTIVEERIDA? Kuus levinud vabandust trennist kõrvalehoidmiseks  

Liigume.ee, 8. jaanuar 2019, 22:32
Kui sa tunned end väsinud, siis katsu endale meelde tuletada, et treenimisest paremat viisi energia ammutamiseks pole.Foto: PantherMedia/Scanpix
Õues on kehv ilm, uni kimbutab ja tuju trenni teha pole? Kõikvõimalike vabanduste leidmine trenni minemise asemel on levinuim viis end käest lasta.

Siit leiad kuus kõige levinumat vabandust trennist loobumiseks, samuti saad mõne näpunäite, kuidas nende vabandustega võidelda.

* Ma ole nii väsinud! Kui sa tunned end väsinud, siis katsu endale meelde tuletada, et treenimisest paremat viisi energia ammutamiseks pole, kirjutab The Sun.

* Jooksmine on ära tüüdanud. Kui sa nii tunned, tee sõbrale ettepanek trenni minna. Või pane klappides kõlama oma lemmikmuusika. Igatahes - innusta end meeldivaga ja pea meeles eesmärki. 

* Mul on menstruatsioonivalud ja kõht kisub krampi. Joostes vabaneb kehas valu vaigistav hormoon, mis aitab ka krampe leevendada. Lisaks, naistel on menstruatsiooni ajal kõrgem progesteroonitase ning see muudab treenimise vastuoksa lihtsamaks.

* Mul eelmisest jooksmisest veel jalad valutavad. Jah, lihastesse võib koguneda piimhape. Sellest vabanemiseks on vaja lihaseid aga kasutada.

* Mul on stress. Stressi parim ravim on treenimine, kinnitavad paljud uuringud.

* Mul pole aega. Kui sul pole aega pikaks jooksutrenniks, jookse lihtsalt kiiremini. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee