Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 8. jaanuar 2019 17:56
Kuigi treenimise üks eesmärke on soov püsida terve ja nooruslik, kiirendavad päris mitmed treeningharjumused vananemisprotsessi.

Millest tuleks treeningsaalis hoiduda, toob välja portaal You Beauty.

* Puhkepauside vahelejätmine. Kui su keha annab endast pidevalt valulikkusega märku, võid olla kindel - sa oled puhkepause eiranud. Iga treeningu vahel on oluline lihastele puhkust anda, siis jõuavad need taastuda ning järgmises treeningus efektiivsemalt sind teenida.

* Ainult aeroobse treeningu harrastamine. Jah, aeroobne treening aitab korraga palju kaloreid kulutada, kuid tugevaks teeb sind ainult jõutreening.

* Rühi hooletussejätmine. Kui rüht kisub kiiva, on see märk vananemisest. Viimane aeg on tähelepanu pöörata ka venitustele. Parim rühi parandamiseks on jooga.

* Sa unustad vaagnapõhjalihased. Kui soovid tugevat keha, pead lisaks kõhulihaste treeningule treenima ka korseti- ja vaagnapõhjalihaseid. Tuleta Kegeli harjutused meelde!