Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 26. oktoober 2022 23:47
Pärast suurt koormust, kui keha on hulga kaloreid kulutanud, on loomulik, et nälg hakkab piinama. Kuidas seda tunnet taltsutada, et trennis rassimisest ikka ka kasu oleks?

Joo piisavalt vett! Joomine on trenni tegemise juures üks olulisemaid asju. Kui oled janus, võib keha saata signaali, nagu oleksid näljane. Joo vett nii trennis kui pärast seda, soovitab Daily Mail. Eriti hoolega pead jooma jõutrenni tehes, sest musklite treenimine ajab su näljaseks.

Foto: PantherMedia/Scanpix

Tee kõrge intensiivusega trenni. Erinevalt madala intensiivsusega trennist vähendab kõrge intensiivsusega trenn söögiisu. Lisaks on soovitatav umbes pool tundi pärast trenni süüa midagi proteiini- ja süsivesikurikast ning trenni teha pärast õhtusööki.

Mõtle asjad enda jaoks läbi. Püüa tegutseda mõtestatult. Näiteks mõtle, mida soovid trenniga saavutada. Lisaks pane endale pärast trenni söödav valmis.