Toitumine | Sinu treener

Mida süüa, kui sul on toidupohmell? 

Liigume.ee, 1. jaanuar 2021 14:26
Foto: PantherMedia/Scanpix
Ülesöömise tagajärjel tekib omamoodi toidupohmell, millest üle saamiseks leidub lihtsamaid nippe.

Huffington Post toob välja seitse toiduainet, mida tarbida toidupohmelli leevendamiseks.

1. Söö banaani – banaanis sisalduv kaalium aitab seedesüsteemil paremini toimida.

2. Söö apelsini – apelsinides sisalduvad happed aitavad samuti ergutada seedimist.

3. Lisa vürtse – roogadele vürtsi lisamine aitab kõhul paremini toimida. Eriti tõhus on näiteks köömen.

4. Väldi soola – sool hoiab organismis vett kinni, mistõttu ei tasuks pärast söömafestivali süüa näiteks kartulikrõpse või muid soolarikkaid toite. Kui näksida tahad, vali pähklid või soolamata popkorn.

5. Söö riisi – valges riisis on vähe kiudaineid, seega ei pea organism selle seedimiseks palju vaeva nägema.

6. Võta sõõm õunaäädikat – äädikas aitab parendada seedimist, leevendada krampe ning toitu paremini lagundada.

7. Joo piparmünditeed – piparmünt aitab leevendada krampe ja iiveldustunnet ning soodustab seedimist.

Samal teemal

08.10.2019
Kõht on korrast ära? Nende vahenditega seljatad levinumad seedimisprobleemid
23.12.2018
PEREARST: eestlaste traditsiooniline laud ei ole ebatervislik, aga süüa tuleb mõistlikult
22.12.2018
TERVISE NIMEL: pühade ajal toitu mõistlikult ja liigu piisavalt
19.12.2018
Väldi ülesöömist! Seedimata toit läheb soolestikus roiskuma

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee