Toitumine | Sinu treener

ENNETA KAALUTÕUSU: loe, milliseid toiduaineid pühadesöömingul vältida (1)

Liigume.ee, 21. detsember 2020 20:42
Foto: PantherMedia/Scanpix
Paljud on mures, kuidas pikad pühad üle elada kaalutõusuta. Nipp on lihtne: võimalikult vähe rafineeritud süsivesikuid. 

See tähendab, et rasvast lõhe ja juustu võib süüa südamest, piiri peaks pidama aga näiteks nisujahust küpsetiste, piparkookide, valge riisi, pitsa, pasta ja muu sellisega.

Kõigis neis toiduainetes ei leidu enam eriti kasulikke vitamiine ja mineraalaineid ning kiudainete vähesuse tõttu need võimendavad täiskõhutunnet, kirjutab Business Insider. Lisaks sisaldavad need toidud reeglina suhkrut ning selle söömine ei aita kuidagi kaalu hoidmisele kaasa.

Kui sa neist täielikult loobuda ei suuda, siis söö neid vähemalt vähem ning söö nende kõrvale kvaliteetseid kiudainerikkaid toite, näiteks täisteratooteid, toorsalatit või kala.

Samal teemal

31.01.2019
Viis põhjust, miks just talvel kipuvad lisakilod kogunema

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee