Liikumine ja tervis | Sinu treener

Mida talvistel jooksutreeningutel silmas pidada? 

Liigume.ee, 18. detsember 2018, 18:11
Foto: PantherMedia/Scanpix
Talveperioodil ei pea jooksutreeningutest loobuma. Küll aga tuleks silmas pidada mõnda olulist asja, et trenn ei teeks haigeks ning sellest oleks ka kasu.

Vaata, mis sa selga paned. Talveperioodil peaks jooksma minema vee- ja tuulekindla jakiga, mis hoiab keha soojas, soovitab Independent. Miinuskraadidega on hea kasutada ka sääriseid ja käesoojendajaid. Nii nagu talvel üldse, võiks ka joostes järgida kihilise riietumise põhimõtteid. Ning mütsi ja salli ei tohi unustada!

Soojendus eelnegu igale treeningule. Soojendus on hea iga treeningu alguses, kuid päris kindlasti ei tohi seda vahele jätta külmade ilmadega - see suurendab lihastes verevarustust ning valmistab keha koormusteks ette.

Joo! Vedelike tarbimine on omal kohal samuti aastaringselt olenemata ilmast.

Püsi turvaline! Talvel on oluline teha end nähtavaks - eelista tumedatele riietele erksamaid ning kanna helkureid. Kui jooksed hommikul vara või õhtul, võid kanda ka pealampi.

Samal teemal

25. juuli 2019, 17:53
Seitse spordiala, mis turgutavad nii keha kui ka vaimu
10. detsember 2018, 21:02
Üheksa lihtsat harjutust, mis aitavad sul end vormis hoida
28. november 2018, 17:42
Kaks kavalat nõksu, mis muudavad treeningud veel tõhusamaks
23. november 2018, 18:14
Kuus põhjust, miks jooksmine on kõigist treeningutest parim

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee