Liigume.ee

Seitse hommikust tegevust, mis aitavad su unistuste kaalule lähemale 

Liigume.ee, 16. detsember 2018, 22:01
 PantherMedia/Scanpix
Siit leiad seitse head soovitust hommikuteks - kui neid järgid, võid olla kindel, et eelolev päev tuleb energiline ning tasapisi täitub su unistus üleliigseid kilosid kaotada.

1. Tervita hommikul päikest. Uuringud näitavad, et hommikul keha päikesega turgutades võid kaotada kilosid, kirjutab Women´s Health.

2. Maga sisse. Inimesed, kes magavad korralikult ja lubavad vahel enesele ka veidi pikemat und söövad vähem ja tunnevad harvem väljakannatamatuid rämpstoiduisusid. 

3. Saavuta teadvelolek (mindfulness). Kui teadvustad, mida sööd, saad ka tunded ja isud kontrolli alla.

4. Pane keha tööle. Autoga tööle minek võib olla ju mugav, aga võib vöökohale lisanduvate sentimeetritega jälje jätta. Vali parem ratas, ühistranspot või võta aega ja jaluta tööle.

5. Vali kõrge valgusisaldusega toit. Hommikusöök on kilode kadumisel väga oluline. Veelgi olulisem on aga see, et mida sa sööd. Vaata, et su hommikusöök sisaldaks tervislikus koguses proteiini. See tekitab pikemaks ajaks täiskõhutunde ja sa ei tunne enne lõunasööki nälga. Uurimuste järgi aitab proteiinirikas hommikusöök vähendada ka lõunasöögil tarbitavate kalorite hulka.

6. Tee trenni ja higista. Hommikul on trenn intensiivsem ja pärast seda häirivad fotod maitsvatest toitudest palju vähem ning sul on võimalik nii mõnelegi ahvatlusele ei öelda.

7. Paki snäkid päevaks kaasa. Päeval aitab valede valikute tegemist vältida see, kui pakid endale terveks päevaks kaasa tervislikud vahepalad.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee