Toitumine | Sinu treener

KÕHT TRIMMI: seitse toitumisnippi, mis aitavad kõhulihaseid vormida 

Liigume.ee, 16. detsember 2018, 20:30
Foto: PantherMedia/Scanpix
Ilusaid kõhulihaseid ei saa ilma treenimata. Kui aga vaatamata kõvale rassimisele need välja ei paista, peaksid appi võtma siin väljatoodud seitse toitumisnippi.

* Toitu tasakaalustatult. Jälgi, et su toit sisaldaks ühtviisi nii valke, süsivesikuid kui rasvasid, soovitab portaal Health.

* Söö regulaarselt. Et veresuhkur püsiks stabiilsena, söö iga nelja-viie tunni tagant.

* Söö teadlikult. Kui sa söögi ajal ei tegele kõrvaliste asjadega, suudab keha toitu ka paremini seedida.

* Ära unusta kiudaineid. Need soodustavad heade soolebakterite juurdekasvu ning see aitab punnkõhu tekkimist ohjeldada.

* Ära unusta kaaliumit. Banaanid, maguskartul, rohelised köögiviljad, oad, läätsed sisaldavad mineraali, kaaliumit, mis aitab puhitust põhjustavat naatriumit tasakaalustada.

* Toida lihaseid valguga. Just valgud aitavad lihaste kasvamisel eka taastumisele kaasa. Söö igapäevaselt piimatooteid, lahjat liha, mereande ja pähkleid.

* Joo vett. Vedelikupuudus teeb kehas kõvasti kurja, muuhulgas võib see ka trenni vähem efektiivseks muuta.

Samal teemal

28. november 2018, 11:13
Liina Randpere: „Vaid treenides ilusaid kõhulihaseid ei saavuta!“
16. november 2018, 18:20
Milliseid joogaharjutusi teha enne ja pärast trenni?
28. oktoober 2018, 11:25
KUU AJAGA VORMI: need viis harjutust aitavad!
12. oktoober 2018, 14:59
Vein, stress ja veel neli üllatavat asja, mis kõhu punni ajavad

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee