Toitumine | Sinu treener

Viis toitu, mis aitavad lihasekasvule kõige tõhusamalt kaasa (3)

Liigume.ee, 9. detsember 2018, 15:11
Õun on hea treeningujärgne kiire vahepala, mis aitab ka magusanälga kustutada. PantherMedia/Scanpix
Kui soovid lihaseid kasvatada, pead lisaks jõusaalis rassimisele tähelepanu pöörama ka toidulauale.

Muscle & Fitness toob välja viis toitu, mis aitavad lihasekasvule kõige tõhusamalt kaasa.

Lõhe on valgu ja oomega-3-rasvhappete rohke. Neid aineid vajab keha nii lihaste kasvatamiseks kui taastumiseks. Lisaks aitavad need ained ka söögiisu kontrolli all hoida.

Kanamunad on lihaste kasvatamise perioodil peaaegu sama hea kui lõhe, sest sisaldavad samuti lisaks muudele vitamiinidele ja mineraalidele ka valke ja oomega-3-rasvhappeid. On leitud, et need, kes söövad hommikusöögiks mune, niisama lihtsalt muude toitudega ei patusta, sest muna teeb hommikul kõhu korralikult täis.

Mandlid on valkude ja kiudaineterohked, teevad kõhu täis ja aitavad ka lihastel taastuda.

Bataat sisaldab vitamiine ja kiudaineid, mis aitavad kõhul tervislikult täis saada.

Õun on kiudaineterohke puuvili, mis sisaldab ka süsivesikuid ja elektrolüüte. Seetõttu on see hea treeningujärgne kiire vahepala, mis aitab ka magusanälga kustutada.

Samal teemal

1. detsember 2018, 11:06
Neli põhjust, miks laupäeval unustada nii trenn kui tervislik toitumine
28. november 2018, 11:13
Liina Randpere: „Vaid treenides ilusaid kõhulihaseid ei saavuta!“
26. november 2018, 18:51
Viis venitamisega seotud müüti, mida uskuda ei maksa
18. november 2018, 16:04
SÄÄSTA TERVIST! 12 halba harjumust, millest naine peaks enne 40. eluaastat loobuma

3 KOMMENTAARI

m
mikk 11. detsember 2018, 09:02
Kas mendelejevi tabeli elemendid pole loodusest pärit?
t
to exkalakasvataja 10. detsember 2018, 08:39
sulaselge valetaja oled.
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee