Liigume.ee

Mida teha, kui küljes pistab? 

Liigume.ee, 2. detsember 2018, 15:40
 PantherMedia/Scanpix
Mõnikord hakkab joostes või vastupidavustrenni tehes küljes pistma. Miks need pisted tekivad?

Kahjuks ei ole üheselt kindlaks tehtud põhjust, mis pistmistunnet esile toob, kirjutab portaal Kodus.

Küll aga võib selle põhjuseks olla üks või mitu alljärgnevatest teguritest:

toidukorra ja treeningu vaheline aeg on olnud liiga lühike;

treeningu algus on olnud liiga intensiivne;

jooksutreeningu puhul võib olla põhjuseks ka liiga pinges kehaasend;

vale hingamine või pingutuse ajal sootuks hinge kinnihoidmine.

Kuidas oleks võimalik neist võimalikult kiiresti lahti saada? Selleks tuleks teha järgmist:

aeglustada jooksutempot;

keskenduda hingamisele (jooksu ajal on parim niinimetatud kõhuhingamine);

teha treeningusse paus ja venitada end korraks, näiteks võib aidata kõhu alalihaste venitamine.

Mida peaksid silmas pidama inimesed, kellel on probleeme pistmisega, loe pikemalt portaalist Kodus.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee