Liigume.ee

Kaks kavalat nõksu, mis muudavad treeningud veel tõhusamaks 

Liigume.ee, 28. november 2018 17:42
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui soovid vormis püsida, ei saa treeningutest üle ega ümber. On aga mõned kavalad nõksud, mis muudavad treeningud veel efektiivsemaks. Shape toob välja kaks sellist.

* Ärka koos päikesega. Treeningu seadmine varajaseks hommikutunniks ajab sind esialgu küll tusaseks, kuid teadmine, et hommikune treening põletab rohkem kaloreid, võiks sind motiveerida voodist välja tulema. Uuringute järgi on ennelõunal treenivad inimesed ka tublimad töötajad. Selle põhjus võib olla, et hommikune treening annab positiivse laengu ja rohkem energiat.Samas ei ole neil vaja õhtul pärast tööpäeva trenni kiirustada, nad saavad rahulikult kõik lõpuni teha. Hommikune treeningharjumus aitab kaasa ka järepidevusele, sest enam ei saa end välja vabandada, põhjusega, et tööl läks kaua, sestap täna trenni ei jõua. See aitab kindlasti kaalulangetusele kaasa. 

* Lisa tempot. Jooksmine aitab põletada rohkem kaloreid kui jalutamine. Ja kui juba jooksed, lisa tempot. Terve treeningu aja ei maksa ühes tempos püsida, kui jooksed vaheldumisi intensiivsemalt ja rahulikumalt, põletad veelgi rohkem kaloreid. Ka aitab selline treening lahti saada kõhurasvast. Ning – kui liigutad tempoka jooksu ajal ka käsi, põletad 15% võrra veelgi rohkem kaloreid. 

Samal teemal

11.04.2021
Kümme trenniviga, mis takistavad kaloripõletust
04.11.2018
Viis põhjust, miks trennist kasu pole
25.02.2018
10 põhjust, miks su ainevahetus on aeglane
14.02.2018
Viis tegevust pärastlõunaks, mis aitavad kaalu langetada

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee