Liigu, ka treppidest, igal võimalikul juhul.Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 21. november 2018 16:55
Kui soovid, et trennist kasu on, pead pärast seda oskama õigesti käituda, sest su eesmärke ja füüsilist arengut toetab vaid tervislik trennijärgne rutiin.

Portaal Runtastic toob seetõttu välja neli asja, mida pärast trenni kunagi teha ei tohi.

Vee mittejoomine. Eriti just treeningperioodil on korralik veejoomine oluline, sest liigutamise käigus kaotab keha vedelikku.

Liigne õgimine. Kui võtad pärast trenni suure eine, teed kehale sellega karuteene, sest keha peab hakkama seda seedima. Lisaks ei ole sul sellest saadavaid aineid vaja. Selle asemle söö midagi kergesti seeditavad, et keha saaks jõuvarud hoopis lihaste taastamisel suunata.

Enda mitte venitamine. Soojendus ja lõdvestus kuuluvad treeningu juurde.

Looderdamine trennivälisel ajal. Treeningsaalis käimine ei anna sulle õigustust vaid autoga sõita ja lifte kasutada. Kui hoolid endast, liigu igal võimalusel.