Sinu spordiala | Sinu treener

kepikõnd 

Silja Paavle, 19. jaanuar 2019, 14:41
Sa ei ole jooksja? Ära muretse, kas sulle on sobiv lahendus - kaalukõnd ehk kiire intervallkõnd. Teadlased on leidnud, et ülekaalulised naised, kes tegid 45-minutilisi kiireid intervallkõnde ja harjutusi neljal korral nädalas, kaotasid 16 nädalaga üle 10 kilo. Järgnevate nippidega on võimalik muuta kõndimine efektiivseks kaloripõletajaks. 

Hinga rasv minema

Sügav lõpuni hingamine võimaldab su kehal tõhusamalt rasva põletada ja arendab vastupidavust. Et hingamisest maksimumi võtta, keskendu eelkõige tugevale väljahingamisele, sissehingamine tuleb iseenesest.

Haara töösse kõhulihased 

Kalluta/suuna keha puusadest (mitte keskkohast) veidi ettepoole ja see haarab töösse ka sinu kere keskosa lihased. Kerelihaste tugevdamine aitab vältida selja- ja puusavalusid.

Kõverda küünarnukid

Kõverdatud küünarnukid võimaldavad kiiremini käsi liikuda ja see ei anna ka jalgadele muud võimalust kui kiirendusega kaasa tulla. Maksimaalse tulemuse saavutamiseks suuna käed nii taha, et need on kohakuti su ribidega. 

Tee lühemaid samme

Kiiruse tõstmiseks pole mõtet hakata pikemaid samme tegema. See koormab liigeseid, aeglustab sind ja kalorite põletamist. Keskendu pigem lühematele sammudele ja hoogsale kogu keha liikumisele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee