Toitumine | Sinu treener

Teadlased: trennisõbrad ei tohi vitamiinidega üle pingutada (1)

Toimetas Silja Paavle, 25. oktoober 2018, 15:07
Kui soovid trennis häid tulemusi, eelista vitamiinidele puu- ja juurvilju.Foto: PantherMedia/Scanpix
Juurde võetud antioksüdantide liiga suured kogused võivad treenides teha pigem kahju kui tuua kasu, hoiatavad teadlased ja kinnitavad: toit on igal juhul parem kui tablett.

"Treeningu ajal saadab aju meie lihastele signaale: saa tugevaks! Antioksüdantide liiga suured annused aga aeglustavad neid signaale või isegi peatavad need täielikult," vahendab portaal Kodus väljaannet Sports Medicine.

Seega tasub trennisõbral pigem loota menüüle, milles on rohkesti puu- ja köögivilju ning seemneid, mitte tarvitada suurel hulgal C- ja E-vitamiini ning koensüüm Q10-t sisaldavaid toidulisandeid.

Samal teemal

30. detsember 2018, 09:51
PIINAV VÄSIMUS JA UNI? Vaata, kas sul võib olla rauapuudus
18. oktoober 2018, 11:59
APTEEKER: puhanud ja rõõmus inimene paneb haigustele paremini vastu
18. oktoober 2018, 10:34
Rõõmus meel ja soojad joogid ehk kuidas läheneval viirustehooajal terveks jääda

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee