Toitumine | Sinu treener

Teadlased: trennisõbrad ei tohi vitamiinidega üle pingutada 

Toimetas Silja Paavle, 25. november 2021 20:06
Kui soovid trennis häid tulemusi, eelista vitamiinidele puu- ja juurvilju.Foto: PantherMedia/Scanpix
Juurde võetud antioksüdantide liiga suured kogused võivad treenides teha pigem kahju kui tuua kasu, hoiatavad teadlased ja kinnitavad: toit on igal juhul parem kui tablett.

"Treeningu ajal saadab aju meie lihastele signaale: saa tugevaks! Antioksüdantide liiga suured annused aga aeglustavad neid signaale või isegi peatavad need täielikult," vahendab portaal Kodus väljaannet Sports Medicine.

Seega tasub trennisõbral pigem loota menüüle, milles on rohkesti puu- ja köögivilju ning seemneid, mitte tarvitada suurel hulgal C- ja E-vitamiini ning koensüüm Q10-t sisaldavaid toidulisandeid.

Samal teemal

18.02.2020
Rõõmus meel ja soojad joogid ehk kuidas läheneval viirustehooajal terveks jääda
30.11.2018
PIINAV VÄSIMUS JA UNI? Vaata, kas sul võib olla rauapuudus
18.09.2018
APTEEKER: puhanud ja rõõmus inimene paneb haigustele paremini vastu