Toitumine | Sinu treener

JOEL OSTRAT SOOVITAB: väge täis võileivad toekaks hommikusöögiks või vahepalaks 

Toimetas Silja Paavle, 19. oktoober 2018 11:30
BIG BASTARD BURGERLEIBFoto: Katrin Press
Vii võileiva valmistamine järgmisele tasemele ning tee meisterkokk Joel Ostrati loodud retseptide järgi omale üks eriti väge täis ning toekas hommikusöök.

Külluslikud ning seemnerikkad võileivad sobivad suurepäraselt ka täitvaks vahepalaks, mida kooli, tööle või matkale kaasa meisterdada. Hooajale kohaselt on retseptidesse lisatud ka vürtse, et hoida organism seest soojana. Koostisosade kasutamisel soovitab Ostrat lähtuda oma isust ja vürtsitaluvusest ning sättida komponentide kogused julgelt oma äranägemise järgi.

BIG BASTARD BURGERLEIB

Vaja läheb: värsket salatimiksi, oliiviõli, pipart, soola, 1 pihv, 1 tšilli, tüümiani, 2 küüslauguküünt, 2 viilu Cheddari juustu, Fazeri seemnerikast Seemnepala, light majoneesi, grillsalatit, võileivakurki, tomatit

BIG BASTARD BURGERLEIB Foto: Katrin Press

Valmistamine: Sega salatimiks oliiviõli, pipra ja soolaga. Prae pannil pihv koos oliiviõli, tšilli, tüümiani, kahe küüslauguküüne ja Cheddari juustuga. Lisa röstitud Seemnepalale majonees, tomativiilud, praetud pihv, grillsalat, kurk ja salatimiks ning kata teise viilu palaga

SPICY FAZER

Vaja läheb: sinki, pepperonit, juustu, jalapenot, Fazeri seemnerikast Seemneleiba, Röstitud peedihummust, light majoneesi, tilli, peterselli

SPICY FAZER Foto: Katrin Press

Valmistamine: Sega omavahel majonees, till, petersell ja peedihummus. Lisa röstitud Seemneleivale eelnevalt segatud määre, juust, kurk, pepperoni, sink ja viilutatud jalapeno ning kata teise viilu leivaga. Lõika võileib pooleks ning serveeri meelepäraselt

Samal teemal

17.10.2018
HEA NÕU: kuus tegevust, mis aitavad dieedita pekist priiks saada
16.10.2018
TERVISE HEAKS: 1000 last saavad sel nädalal endale täisteravõileibu teha

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee