Liikumine ja tervis | Sinu treener

HEA NÕU: kuus tegevust, mis aitavad dieedita pekist priiks saada 

Liigume.ee, 17. oktoober 2018, 17:22
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui sa naudid toitu, kuid üleliigsed kilod ei ahvatle, siis võta kasutusele need kuus lihtsat nõksu: need aitavad sul ilma dieedita pekist priiks saada ja vormi hoida.

* Kasvata lihaseid. Inimese ainevahetus muutub järjest aeglasemaks pärast tema kahekümne aastaseks saamist. Teada on aga, et lihas kiirendab ainevahetust. Seega, kasvata lihaseid, soovitab Women´s Health, sest mida rohkem on inimesel lihaseid, seda parem on ta ainevahetus.

* Pane pereliikmed kaalu langetama. Päris paljud uuringud on kinnitanud, et ülekaaluliste inimeste seas viibides hakkad ka ise juurde võtma. Seega - pane vähemalt oma lähedased kaaluprobleemidega tegelema.

* Söö hommikusööki! Jällefi on päris paljud uuringud kinnitavad, et neil inimestel, kes hommikusöögiks aega ei võta, on 4,5 korda suurem risk liigse kaalu käes kannatada võrreldes nendega, kes hommikuti korralikult söövad. Hommikusöök paneb ainevahetuse tööle, seega ära jäta seda vahele!

* Joo vett! Lõpeta suhkrurikaste rüübete kaanimine, joo selle asemel vett. Inimese keha koosneb ju ikkagi 60% ulatuses veest, mitte suhkrust!

* Ära mine reklaami õnge. Yale ülikoolis läbi viidud uuringus pandi laste söögikarpidesse täpselt sama eine. Pooltel lastel oli see lihtsalt populaarset multikakangelastega karbis, teistel tavalises. Ning esimesed lapsed väitsid, et multikakangelastega karbis maitses toit paremini. Samamoodi lähevad reklaami õnge ka täiskasvanud. Kuid asjata - tervislikud toidud, näiteks juurviljad, ei tule ju koos pakendiga. Ära usu reklaame!

* Tee vähem süüa. Ära vaarita nädala jagu ette ning õgi seda suurelt taldrikult. Valmista korraga vähem toitu ning söö seda väikeselt taldrikult. Teadlased on korduvalt leidnud, et mida suuremast anumast süüa, seda rohkem inimen ka sööb.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee