Toitumine | Sinu treener

Viis nõksu, mis aitavad õgimistungi taltsutada ja täiskõhutunnet tekitada 

Liigume.ee, 26. oktoober 2018 11:26
Lõpeta toidukord rohelise teega - selles sisalduvad fütotoitaned ergutavad täiskõhutunnet tekitavate hormoonide tootmist.Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui tunned vaatamata suurtele toidukogustele, et kõht on ikka tühi, vaata oma toitumisharjumused üle. Kõht püsib täis siis, kui su laual on mitmekülgne toit, milles leidub nii süsivesikuid, kiudaineid, valke kui tervislikke rasvu.

Kui aga miski ei aita, võta appi need viis nõksu Fox News´ils, mis aitavad täiskõhutunnet tekitada.

Vee joomine. Inimesed kipuvad nälja januga segamini ajama. Just seepärast on mõistlik korralikult juua. Vesi kustutab janu ja täidab ka kõhtu. Eriti kaval on see nõks kuskil väljas süües - enne tellimist rüübatud vesi aitab sul end taltsutada ja ka raha kokku hoida.

Lisa toidule chia seemneid. Kalorivaesed pisikesed seemned on äärmiselt valgu- ja kiudainerikkad. Kui neil lasta vedelikus paisuda, täidavad need mõnusalt kõhtu ja taltsutavad su õgimistungi. Lisa neid jogurtile, smuutisse või hommikuhelvestele.

Ära kiirusta süües. Kui sööd teadlikult, naudid toitu ja tunned paremini täiskõhutunde saabumise ära.

Söö vürtsikaid toitusid. Kui toit on maitsestatud, naudid seda rohkem ning ei ahmi sööki liialt sisse. Lisaks aitavad vürtsid söögiisu taltsutada ja ainevahetust kiirendada.

Iga toidukorra lõpetuseks joo teed. Tassike teed on sama hea kui klaas vett. Eelista fütotoitaineid sisaldavat rohelist teed, need ergutavad täiskõhutunnet tekitavate hormoonide tootmist. 

Samal teemal

12.10.2018
Vein, stress ja veel neli üllatavat asja, mis kõhu punni ajavad
14.07.2018
Kuidas taltsutada magusahimu?
13.03.2018
8 SOOVITUST: kuidas kaotada kaalu, kuid oled jõudnud neljakümnedatesse?
27.02.2018
5 harjumust, millega oma tervisele kahju teed

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee