Toitumine | Sinu treener

TALTSUTA ISUSID: seitse tegevust, mis panevad õgimistungile piiri 

Liigume.ee, 29. september 2018, 14:17
 PantherMedia/Scanpix
Kui söögiisu viib mõistuse, on viimane aeg üle vaadata oma harjumused ja igapäevsed rituaalid.

Fitsugar toob välja seitse tegevust, mis aitavad õgimistungile piiri panna.

Joo senisest rohkem vett. Inimesed kipuvad nälga januga segamini ajada. Hoia veepudel enda ligi ning kui tekib soov näksida, rüüpa lonks vett.

* Hakka liikuma. Treenimine vähendab isu. Ja aitab ka vormi saada!

* Ära unusta hommikusööki. See paneb ainevahetuse tööle ja kõht püsib pikalt täis.

* Söö valgurikkaid toite. Need aitavad jõudu säilitada. Hommikuks valgurikkaid toite süües kimbutavad päeval siin vähemad vastupandumatud söömahood.

* Joo teed. Asenda pärast sööki näksimine teejoomisega - see aitab leevendada söögiisu ja täidab ka kõhtu.

* Ole enda vastu aus. Püüa endale selgeks teha, kas näksid siis, kui sul on igav, või kui sind kimbutab stress? Tegele probleemiga, sest liiga teed vaid endale.

* Söö regulaarselt. Väikeste portsjonite regulaarne tarbimine aitab isusid taltsutada.

Samal teemal

17. veebruar 2018, 17:25
Kuidas vältida väikelapse ülekaaluliseks muutumist?
28. veebruar 2017, 10:14
Kõik, mida peaksid teadma meeste toitumishäiretest

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee