Liikumine ja tervis | Sinu treener

Kolm asja, mida ükski kaalulangetaja ei tohiks ära unustada (1)

Liigume.ee, 27. september 2018, 18:45
 PantherMedia/Scanpix
Kehakaalu langetamine on pikk ja väsitav teekond, mis nõuab lisaks füüsilisele vormile ka tugevat vaimset vastupidavust.

Lisaks on üleliigsetest kilodest vabaneda soovijaile iseloomulik otsida meeleheitlikult kiireid lahendusi. Tegelikkuses pole vahet, millist dieeti pidada - oluline on hoida vaim tugev. MindBodyGreen toob välja kolm asja, mida ükski kaalulangetaja ei tohiks ära unustada - nii on võimalik oma eesmärgile kaalu langetada kindlaks jääda kõigi raskuste kiuste.

1. Kindlad eesmärgid. Kaalu langetamist alustades küsi endalt, mida soovid sel teekonnal saavutada. Ükskõik, milline on vastus, küsi järgmisena "Miks?". Vastus sellele küsimusele püsigu sul alati silme ees ja aidaku suunata treeningut ka kõige raskematel päevadel.

2. Aeg. Kõige levinum põhjus, miks inimesed oma eesmärke ei täida, kipub olema vabandus: "Mul lihtsalt ei ole aega.". Kui on soov kaalu langetada, tuleb küll maa peale tagasi tulla ja endale teadvustada, et keegi teine ei saa sinu eest ei tervislikult süüa ega trenni teha. On viimane aeg oma ajakava ümber vaadata ja prioriteedid paika seada.

3. Harjumused. Halval päeval tekib nagunii kiusatus tellida kõige suurem saadaolev pitsa ja see üksi nahka panna. Hea uudis on aga see, et harjumused on tahtejõust võimsamad ning neid saab oma kasuks tööle panna. Näiteks saad kaalu langetamisele mõeldes keskenduda halbadel päevadel toidu asemel näiteks joogale või kickboxile. Hoia lihtsalt trenniriideid ka töö juures igaks juhuks varuks, et vajadusel end välja elama minna.

1 KOMMENTAAR

f
fernada kredit 5. oktoober 2018, 17:35
Laen ja kiire investeering
Tere, Monsters / Madams; Eesti, Soome Läti vene, sloveeni, prantsuse, Belgia, Kanada, Portugali, Itaalia, Šveitsi, Taa...
(loe edasi)

Sisuturundus

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee