Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 25. september 2018 11:43
Keha muutub ilusamaks, kuid nahk inetumaks? Ära süüdista hormoone või vale toitumist - põhjust võib peituda treeninguga kaasnevates rutiinides!

Byrdie toob välja viis viisi, kuidas treenimisega kaasnev nahka rikub.

1. Rätikuga näolt higi kuivatamine võib tekitada aknet ja nahalöövet, eriti juhul, kui rätt pole pehme ja hõõrud seda näo vastu liiga tugevalt.

2. Higine treeningpluus vastu nahka soodustab bakterite ja mustuse imendumist nahka ning tulemuseks on koledad punnid nahal.

3. Räpakas trennikott. Kui hoiad treeningriideid kotis ja ei pese neid korralikult, soodustab see kõikvõimalike bakterite jõudmist nahale. Pesema pead ka trennikotti, sest bakterid pesitsevad sealgi ning mustast kotist jõuavad need otsekohe ka puhastele riietel.

4. Juuste higistamine. Juustelt näole voolav higi ajab poorid umbe ja tekitab koledaid punne. Higi võid nahale kanda ka kätega, pärast juuste katsumist.

5. Must treeningmatt. Kindlasti  tasub enne matile pikali viskamist see puhtaks teha või endale rätik alla võtta, et kogu matil olev mustus su nahale ei kanduks.