Liikumine ja tervis | Sinu treener

Kõige olulisem harjutus, mida vajate oma tavapärastel treeningutel 

Liigume.ee, 19. september 2018, 16:30
 PantherMedia/Scanpix
Kui jälgid uusimaid trende tervisepordis, siis oled tõenäoliselt kuulnud juba kõige uuematest ja mõjuvatest trennidest. Suure tõenäosusega oled eist paljusid ka proovinud. Olgu selleks intervalltreening, pilates, poks või jõutreening. Sageli kiputakse aga unustama kõige olulisem...

On üks harjutus, mis on lihtne ja kättesaadav kõigile, mistõttu ei saa see piisavalt tähelepanu, kirjutab portaal Active.com. Tegu on kõndimisega!

Kõndimine võib näida ajaraiskamisena kõigile, kes on harjunud end intervalltreeningutel või zumbas hingetuks treenima, aga tegelikult on kõndimine meie tervisele ülioluline. Seda meie vaimsele ja füüsilisele tervisele.

Lisaks on see tasuta kättesaadav treening, mis võib tuua sinu spordiellu vaheldust!

5 põhjust rohkem kõndida:

1. Parandab tuju

2. Parandab loovust

3. Suurendab pikaealisust

4. Parandab ajutööd

5. Alandab vererõhku ja kolesterooli

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee