(PantherMedia/Scanpix)
Jaga:     
Liigume

VIIVITAMATULT TRENNI: viis märki, et kehaga on asjalood halvasti

Kui sa töiste ja koduste askeldamiste kõrvalt enda liigutamiseks aega ei võta, paneb see põntsu su kehale ja sellega ühes ka tervisele. Kui märkad enda juures aga neid viit märki, on asi hull. Võta viivitamatult midagi ette!

Sa ei suuda kätekõverdusi teha. Kätekõverdused on hea vormisolemise test, sest neid tehes pead kasutama nii selja-, õla-, käte- kui ka kerelihaseid, kirjutab portaal Cheat Sheet. Heas vormis inimene peaks suutma mõnegi kätekõverduse teha.

* Su vööümbermõõt on suur. Alati ei näita kaalunumber ülekaalulisust, sest mõnikord on ka aktiivselt treenival inimesel kaal kõrgem, kuna tal on lihasmass suurem. Vööümbermõõt paljastab tõe aga halastamatult - mida suurem see on, seda kehvem on lugu. Üldiselt öeldakse, et naiste vööümbermõõt peaks jääma naistel alla 88 ja meestel alla 102 sentimeetri.

* Sa ei jaksa trepist käia. Trepist liikumine paneb igaühe kiiremini hingama. Kui see võtab su aga võhmale, on asjalood hullud.
 
* Sa oled pidevalt väsinud. Paljud asjad, ka vähene kehaline aktiivsus, võivad väsimust põhjustada. Regulaarne ja jõukohane trenn paneb nii pea tööle kui lisab energiat. 
 

* Su süda peksab ka puhkeasendis. Normaalseks südame löögisageduseks loetakse täiskasvanutel 60–90, vahel harva 100 lööki minutis. Kui sa tunned ka istudes või lamades, et süda peksab nagu trenni tehes, näitab see, et pead enda vormiajamisega tegelema hakkama.

0 kommentaari