Liikumine ja tervis | Sinu treener

Kuus soovitust, kuidas aktiivse ja tervena elada 

Liigume.ee, 7. september 2018, 17:53
 PantherMedia/Scanpix
Kas oled mõned aastad laiselnud ja tervisliku elustiili käest lasknud? Tunned, et tahaksid seda muuta? 

Healthline.com jagab kuut soovitust, kuidas selle kõigega algust teha.

Kui tahaksid nüüd kiirelt tulemusi näha, siis ära unusta, et olulisem on muutuseid teha rahulikus tempos ja olla sihikindel.

Kuus soovitust:

1. Alusta rahulikult

Kui sa pole aastaid sporti teinud, siis on oluline, et algus oleks rahulik. Ikka selleks, et oma tervisele ülekoormusega viga ei teeks. Ei tee halba, kui räägid treenimisest ka oma perearstiga. Abi võib olla ka eratreenerist.

2. Alustuseks 30 minutit

Pane paika, et liigutaksid end iga päev vähemalt 30 minutit. Seda pole sugugi palju! Tantsi 10 minutit enne tööpäeva, et lõuna ajal pargis teha taas mõnus jalutamine - ikka 10 minutit. Töölt koju jõudes mine kohe õue jalutama. 

3. Treeni lihaseid

Aeroobsest treeningust jääb väheks. Vaja on ka jõutreeningut.

4. Vaheldus

Spordiklubis on võimalik käia erinevates treeningutes, et pakkuda koormust tervele kehale.

5. Mõtle oma rahakotile

Kui spordisaal on kauge ja kallis, siis saad ka kodus treenida. Trennid televiisoris ja internetis. 

6. Venita 

Venitamine peaks järgnema igale treeningule. See parandab painduvust, vähendab lihaskrampide ja vigastuste ohtu.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee