Jaga:     
Liikumine ja tervis

KAAL MUUDKUI TÕUSEB: kuus hommikusöögiga seotud eksimust

Jälgid toitumist, aga kaal ei taha kuidagi langeda. Kas hommikusööki sööd? Mida sa sööd?

Portaal Go Fit Stay Fit toob välja kuus eksimust, mida hommikusöögi juures sageli tehakse. 

1. Ära sunni end sööma.

Hommikusöök peaks andma meile energiat ja jõudu terveks päevaks. Seetõttu tuleks väga hoolikalt valida toitu, mida tarbida. Suurepäraselt sobivad pudrud ja munaroad. Kui ärkad vara ja isu ei ole, siis end sööma sundida ei tohiks. Tee kasvõi kerge smuuti, kuid ära asenda toitu tassikese tee või kohviga.

2. Vesi on tähtis.

Toitumisspetsialistid soovitavad, et pärast ärkamist tuleks juua klaasike vett. See aitab su organismil ärgata. Loomulikult äratab ka su ainevahetuse. Juba mõni päev hiljem tunned, kuidas see su keha mõjutab.

3. Poetoit ...

... ei ole sugugi hea valik. Tasub lugeda ja uurida, et mida see toit tegelikult sisaldab.

4. Valk

Hommikusöök peaks olema valgurikas, sest see aitab meil päevaks kõige enam energiat koguda. Lisaks püsib ka kõht kauem täis.

5. Magustoidud

Koogid, küpsised, kommid - me kõik tahaksime maisutada! Kui kaal teeb meile muret, siis peaksime magustoitudega karmi piiri pidama. Eelista puuvilju, millest saad magusa salati meisterdada. Või joo tõesti pigem klaas mahla.

6. Mahl

Ülekaalust vabanemiseks tuleks karastusjookidele ja alkoholile piir panna. Eelista pigem mahla ja smuutisid.