Liikumine ja tervis | Sinu treener

Viis treeningviisi, mis teevad valutavale seljale karuteene (3)

Liigume.ee, 29. august 2018, 20:11
Hüppenööriga hüppamine koormab liigeseid väga ja soodustab nii ka selja- ning põlvevalude teket. PantherMedia/Scanpix
Seljavalu on üks levinumaid tervisehädasid tänapäeva maailmas, kus inimesed järjest rohkem istuvad. Kui oled sellega kimpus, siis hoidu allpoolkirjeldatud viiest treeningviisist.

Istessetõusud on kõhulihaste treenimiseks parimad, kuid valutava seljaga teevad rohkem kahju kui kasu, kirjutab Pure Wow. Et istessetõusud avalavad lülivaheketastele asjatult suurt survet, võib see selja valutama panna ka neil, kel varem seda häda polnud.

Kükid on head harjutused jalgade ja tuharalihaste tugevdamiseks. Kui sa teed neid valesti, on seljavalu tagatud. Kuniks treener pole sulle õiget kehaasendit ette näidanud, hoidu neist.

* Poks on lõbus ja maandab stressi, kuid sellega kaasnevad järsud ülakehapöörded teevad seljale liiga.

* Jooksmine pole seljavalude korral kuigi hea treeningviis. See põrutab selga ja põhjustab nii valu.

* Hüppenööriga hüppamine koormab liigeseid väga ja soodustab nii ka selja- ning põlvevalude teket.

Samal teemal

7. oktoober 2018, 12:00
8 kummalist põhjust, miks selg valutab
15. august 2018, 20:39
VIDEO | Venitusharjutused alaseljale
3. august 2018, 21:24
Kuidas anda lülisamba trauma korral esmaabi?
26. juuli 2018, 09:10
Milline massaaž valida?

3 KOMMENTAARI

c
Cac 30. august 2018, 11:59
Kui selg tihti valutab on ta üldises plaanis nõrk. Tugevdada saab ainult vastavaid alakehaharjutusi tehes. Loomulikult peab koormus õige olema.
m
Mina 30. august 2018, 07:10
Sain kord seljavalust lahti 3-4 istessetõusu tehes. Selg oli pinges kõhulihaseid aktiveerida tõmbas varre sirgeks.
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee