Liikumine ja tervis | Sinu treener

Viis treeningviisi, mis teevad valutavale seljale karuteene

Liigume.ee, 29. august 2018, 20:11

3 KOMMENTAARI

c
Cac/ 30. august 2018, 11:59
Kui selg tihti valutab on ta üldises plaanis nõrk. Tugevdada saab ainult vastavaid alakehaharjutusi tehes. Loomulikult peab koormus õige olema.
m
Mina/ 30. august 2018, 07:10
Sain kord seljavalust lahti 3-4 istessetõusu tehes. Selg oli pinges kõhulihaseid aktiveerida tõmbas varre sirgeks.
h
Hmm/ 29. august 2018, 22:10
Väga kummaline lugu. Kord räägitakse, et kui ei valuta, siis hakkab, siis jälle kui valutab, siis ära tee. Eriti kummaline on see, et mitmel juhul on justkui ebasoovitav tegevus see, mida füsioterapeudid soovitavad. Poksi pöörded ja hüppenöör põlvedele, jah, võib nõus olla. Aga las ta olla. Peamine on see, et tahaks nii seljavalutajatele kui ka muidu treenijatele meenutada, et tõlgitud lugu on algupäalt ikka raha teenimiseks ja ka õhtulehe eeldus on raha teenimine. Mis on selge soovitus mõtlemiseks. Et kas see on ikka tervisenõuanne?.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee