Liigume.ee

Mida teha, kui jooksmine võtab hingetuks? (3)

Liigume.ee, 28. august 2018, 15:17
 PantherMedia/Scanpix
Jooksmine peaks pärast treeningut andma energiat. Mida aga teha, kui see võtab hingetuks ning pärast jooksmist ei jaksa midagi teha? Runtastic annab nõu.

Söö enne treeningut. Kui sul pole kulutamiseks energiat, ei saagi sa end pärast trenni hästi tunda. Seepärast jälgi, et sööksid pool tundi kuni tund enne treeningut süsivesikuid - näiteks söö üks banaan.

Treeningu ajal kuula keha. Kui keset jooksmist hakkab pistma või tekib nõrkus, siis tähendab see, et keha vajab pisukest pausi. Aeglusta tempot ja luba kehale puhkust.

Turguta end kofeiiniga. Kofeiinist on pärast treeningut kasu - teadlaste kinnitusel vähendab see lihaste valulikkust ning sellest võib olla abi ka pärast treeningut tabava jõuatuse ennetuseks.

Mine külma duši alla. Külma veega karastamine stimuleerib verevoolu ja vähendab lihaste valulikkust. See aga annab energiat.

Pärast jooksmist tee veel trenni. Aga ära mine jooksma, vaid näiteks venita end või harrasta joogat - kerge liigutamine aitab kehal sooritusega paremini kohaneda.

Samal teemal

4. august 2018, 17:44
Seitse märki, et teed jooksmisega tervisele kasu asemel kahju
18. juuli 2018, 12:51
Juss Haasma muutis elustiili: „Jooks aitab kõvaketta puhtaks saada.“

3 KOMMENTAARI

m
Minu nimi 30. august 2018, 10:07
-jooksid liiga tempokalt (põhjus üheksal juhul kümnest)
-jooksid liiga palju
-su treenitus on nii kehv, et targem oleks esimestel nädalatel jooksmise asemel kiirkõndi teha
x
XXX 30. august 2018, 09:41
Tead mida on mulle õpetatud, lähed edasi samm sammult, ei pea esimese korraga end ära tapma.
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee