Liigume.ee

Neli tegevust hommikuks, mis aitavad vormis püsida (3)

Liigume.ee, 14. august 2018, 23:10
 PantherMedia/Scanpix
Hommikurutiiniga paneb inimene aluse vormispüsimisele. Need neli tegevust aitavad sind sellel teel.

* Joo vett! Kui jood enne hommikusööki klaasi vett, saab keha märguande, et aeg on tööle hakata, kirjutab Women´s Health.

* Söö väikeseid portsjoneid. Ka ühest munast või viilust leivast võib hommikusöögiks piisata.

* Jaga hommikusöök osadeks. Kui hommikuti kiirustad, võid päeva tähtsamat toidukorda ka jagada. Näiteks süüa kodus ühe muna ja töölaua taha istudes jogurti.

* Tee hommikuti trenni. Siis hakkab keha paremini tööle.

3 KOMMENTAARI

j
jogurtit 16. august 2018, 08:02
ei söö. liiga magusad. inimesed on erinevad. kust üldse võetakse, et söön muna , lakun jogurtit, valan endale sisse mikserdatud puuvilju ja olengi õnnelik. võta elu vabalt ja kilod kaovad.
l
lootusetu 15. august 2018, 06:20
Kõik on ikka oma tahtmisee taga. Tean omast käest, et mitte miski ei aita peale kättevõtmise, aga minul see pole õnnestunud.
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee