(PantherMedia/Scanpix)
Jaga:     
Liigume

Neli tegevust hommikuks, mis aitavad vormis püsida (3)

Hommikurutiiniga paneb inimene aluse vormispüsimisele. Need neli tegevust aitavad sind sellel teel.

* Joo vett! Kui jood enne hommikusööki klaasi vett, saab keha märguande, et aeg on tööle hakata, kirjutab Women´s Health.

* Söö väikeseid portsjoneid. Ka ühest munast või viilust leivast võib hommikusöögiks piisata.

* Jaga hommikusöök osadeks. Kui hommikuti kiirustad, võid päeva tähtsamat toidukorda ka jagada. Näiteks süüa kodus ühe muna ja töölaua taha istudes jogurti.

* Tee hommikuti trenni. Siis hakkab keha paremini tööle.

2 kommentaari

L
lootusetu  /   06:20, 15. aug 2018
Kõik on ikka oma tahtmisee taga. Tean omast käest, et mitte miski ei aita peale kättevõtmise, aga minul see pole õnnestunud.
M
mees  /   14:01, 15. aug 2018
tule, ma annan kätte.
J
jogurtit  /   08:02, 16. aug 2018
ei söö. liiga magusad. inimesed on erinevad. kust üldse võetakse, et söön muna , lakun jogurtit, valan endale sisse mikserdatud puuvilju ja olengi õnnelik. võta elu vabalt ja kilod kaovad.