Toitumine | Sinu treener

LISAKS TRENNILE: viis toitu, mis põletavad kõhurasvad särinal (2)

Liigume.ee, 13. august 2018 20:26
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kunagi ei piisa kõhurasva kaotamiseks vaid trennist või vaid dieedist. Kui paned mõlemad tegevused enda heaks tööle, on sul võimalik murettekitavast punnkõhust vabaneda.

 

Telegraph toob välja viis toitu, mida trenni tegemisele kõrvale süües on võimalik kõhurasvu senisest efektiivsemalt põletada.

 

*Tšilli. 2010. aastal läbi viidud uuringu kohaselt soodustavad tšillikaunad kaalukaotust ning rasvapõletust.

 

*Greip. 2009. aastal läbi viidud uuringu järgi kaotasid ülekaalulised oma kaalu efektiivsemalt, kui kui sõid enne põhitoidukorda pool värsket greipi.

 

* Roheline tee aitab rasvu oksüdeerida, kiirendades nii rasvade ainevahetust.

 

* Merevetikad ehk õigupoolest nendest tehtud toidulisandid aitavad kaotada kaalu, sest merevetikates sisalduv aine suurendab puhkeolekus energia kaotust.

 

* Kaneel.  Ameerika südameassotsiatsiooni 12 nädala pikkune uuring leidis, et rasvarikaste toitude maitsestamine kaneeliga pärsib kaalutõusu. 

Samal teemal

29.05.2021
Kas sa tead, millised vürtsid aitavad kehakaalu kontrolli all hoida?
17.10.2020
Kuus maitsvat toitu, mis on ideaalsed rasvapõletajad

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee