(PantherMedia/Scanpix)
Jaga:     
Liikumine ja tervis

KAS SINA TEAD: kui kaua treenida, et eluiga pikeneks? (3)

Aktiivsest eluviisist on kasu kogu organismile ning see tähendab, et pikeneb ka eluiga. Kui kaua treenida, et eluiga pikeneks?

Ajakirjas JAMA International Medicine avaldatud uuringu tulemused näitavad, kuidas on inimeste füüsiline aktiivsus ja eluiga omavahel seotud, vahendab The New York Times. Uuringus osales kokku üle 660 000 inimese.

Leiti, et päevas end umbes 45 minutit liigutades väheneb risk noorena surra 31 %, 64 minutit igapäevast mõõdukat liigutamist vähendab enneaegse surma riski aga lausa 39 %. Need inimesed, kes nädalas kolmandiku ja rohkem treeningutest pühendasid jõutrennile, said enneaegse surma riski vähendad lisaks veel 13%

Seega, võtame asja kokku: kui soovid elada tervena ja kaua, tee igapäevaselt vähemalt 64 minutit trenni ning kolmandik nädala treeningutest pühenda jõutreeningutele.

3 kommentaari

I
inimesel on valida  /   11:36, 13. aug 2018
kas piinata end nälja ja spordiga või nautida elu
L
loodan  /   18:46, 13. aug 2018
saja aastasena maratoni joosta, sest noorena veel ei jaksanud.
O
ok  /   12:31, 14. aug 2018
aga kui ma ei taha treenida eluea pikenemise vaid hea enesetunde saavutamiseks. Kui kaua ma siis treenima pean? Olen pregu 66 ja tunnen, et kui ma trenni ei saaks teha, siis sureksin kohe.