Liikumine ja tervis | Sinu treener

SPORTIMINE KUUMA ILMAGA: oluline on tarbida piisavalt vett! 

Liigume.ee, 8. august 2018, 16:43
 PantherMedia/Scanpix
Kuigi kuumade ilmadega soovitatakse spordiga natuke tagasihoidlikumalt tegeleda, et enesele mitte liiga teha, siis kõik seda ei suuda. Ikka leidub neidki, kes lemmikharrastusest loobuda ei taha. Oluline, et keha vedelikupuuduse all ei kannataks.

Piisav veetarbimine aitab kaasa seedimisele, parandab naha elastsust ja sinu keskendumisvõimet, kirjutab Mirror. Isegi peavaludest aitab hoiduda!

Kui su organismil tekib aga vedelikupuudus...

  • peavalud
  • väsimus
  • ärrituvus
  • nõrk või liialt kiire pulss
  • suu, silmade ja huulte kuivus

Mis aitab?

Kui tavapäraselt jood ehk liitri või kaks päevas, siis kuumade ilmadega peaks seda kogust suurendama. Ära unusta, et ka sportimisel kaotab su organism vett. 2,5-3 liitrit päevas vähemalt.

Söö toite, mis on veerikkad. Näiteks arbuusi, kurki või sellerit.

Väldi alkoholi, ära liialda kohviga.

Samal teemal

8. august 2018, 21:15
Kõrbekuumuse tagajärg: kuivad kaevud janunevad vett

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee