Jaga:     
Liikumine ja tervis

SPORTIMINE KUUMA ILMAGA: oluline on tarbida piisavalt vett!

Kuigi kuumade ilmadega soovitatakse spordiga natuke tagasihoidlikumalt tegeleda, et enesele mitte liiga teha, siis kõik seda ei suuda. Ikka leidub neidki, kes lemmikharrastusest loobuda ei taha. Oluline, et keha vedelikupuuduse all ei kannataks.

Piisav veetarbimine aitab kaasa seedimisele, parandab naha elastsust ja sinu keskendumisvõimet, kirjutab Mirror. Isegi peavaludest aitab hoiduda!

Kui su organismil tekib aga vedelikupuudus...

  • peavalud
  • väsimus
  • ärrituvus
  • nõrk või liialt kiire pulss
  • suu, silmade ja huulte kuivus

Mis aitab?

Kui tavapäraselt jood ehk liitri või kaks päevas, siis kuumade ilmadega peaks seda kogust suurendama. Ära unusta, et ka sportimisel kaotab su organism vett. 2,5-3 liitrit päevas vähemalt.

Söö toite, mis on veerikkad. Näiteks arbuusi, kurki või sellerit.

Väldi alkoholi, ära liialda kohviga.

0 kommentaari