Liikumine ja tervis | Sinu treener

Viis harjutust, mida 40ndates naised peaksid iga nädal tegema (3)

Liigume.ee, 7. august 2018, 17:19
 PantherMedia/Scanpix
Kui naised vananevad, siis nende kehad muutuvad. Neil tuleb rohkem oma keha ja vormi eest hoolt kanda, et tervist hoida. Tervislik toitumine ja regulaarne trenn on suureks abiks, et muutuste ajal oma vaimu ja keha toetada.

Portaal Go Fit Stay Fit soovitab viit harjutust, mida naised iga nädal tegema peaksid, et olla heas vormis, terve ja tugev. Neist harjutustest on abi ka neil, kes soovivad ülekilodest vabaneda.

1. Burpee-harjutus, mis koosneb mitmest erinevast pingutusest

 PantherMedia/Scanpix

2. Kükid

 PantherMedia/Scanpix

3. Väljaasted

Esiti alusta ilma raskusteta, kuid hiljem võid koormust raskuste abil suurendada.

 PantherMedia/Scanpix

4. Plank-asend

 PantherMedia/Scanpix

5. Jalad üles

Selili lamades tuleks kaks sirget jalga tõsta üles ja hoida. Kui kaks korraga tundub liialt raske, siis võid alustada treenimist ja üht jalga üles viies ja hoides.

 PantherMedia/Scanpix

3 KOMMENTAARI

2
20 aastane 8. august 2018, 18:11
95% minuealisi ei suuda neid harjutusi teha.
m
mitte 8. august 2018, 16:35
iga nädal, vaid iga päev!!!
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee