Liikumine ja tervis | Sinu treener

Kuus suurepärast harjutust, kuidas kõhurasvast vabaneda 

Liigume.ee, 6. august 2018, 15:02
 PantherMedia/Scanpix
Kas sinu vöökohale kipub pekk kogunema? Või oled lihtsalt hädas seedimisega? Lihtsad harjutused võivad pakkuda leevendust mõlemale probleemile!

Portaal Go Fit Stay Fit soovitab kuut harjutust, mis aitavad sul kõhurasvast vabaneda.

1. Jalgu kallistades

Lama selili ja tõmba jalad rindade vastu. Pane käed ümber jalgade ja hoia.

 PantherMedia/Scanpix

2. Sild

Lamad selili ja kõverdad põlved. Käed vastu maad. Tõstad puusadest keha üles -põlevad jäävad kõverdatuna vastu maad. Hoiad asendist ja lased rahulikult tagasi põrandale.

 PantherMedia/Scanpix

3. Kerepöörded

Võid kasutada raskusi, kuid ei pea.

 PantherMedia/Scanpix

4. Väljaaste

 PantherMedia/Scanpix

5. Põlvetõstejooks

Võid teha liikudes või ka kohapeal.

 PantherMedia/Scanpix

6. Jalad seinale

Selili lamades tuleks sirged jalad tõsta seinale. Keha peaks moodustama täisnurga.

 PantherMedia/Scanpix

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee