6
fotot
Jaga:     
Liikumine ja tervis

Kuus suurepärast harjutust, kuidas kõhurasvast vabaneda

Kas sinu vöökohale kipub pekk kogunema? Või oled lihtsalt hädas seedimisega? Lihtsad harjutused võivad pakkuda leevendust mõlemale probleemile!

Portaal Go Fit Stay Fit soovitab kuut harjutust, mis aitavad sul kõhurasvast vabaneda.

1. Jalgu kallistades

Lama selili ja tõmba jalad rindade vastu. Pane käed ümber jalgade ja hoia.

(PantherMedia/Scanpix)

2. Sild

Lamad selili ja kõverdad põlved. Käed vastu maad. Tõstad puusadest keha üles -põlevad jäävad kõverdatuna vastu maad. Hoiad asendist ja lased rahulikult tagasi põrandale.

(PantherMedia/Scanpix)

3. Kerepöörded

Võid kasutada raskusi, kuid ei pea.

(PantherMedia/Scanpix)

4. Väljaaste

(PantherMedia/Scanpix)

5. Põlvetõstejooks

Võid teha liikudes või ka kohapeal.

(PantherMedia/Scanpix)

6. Jalad seinale

Selili lamades tuleks sirged jalad tõsta seinale. Keha peaks moodustama täisnurga.

(PantherMedia/Scanpix)

0 kommentaari