Liikumine ja tervis | Sinu treener

Kuidas puhkuse ajal kaalust alla võtta? (1)

Liigume.ee, 5. august 2018, 16:31
Puhkuse ajal eelista ühistranspordi kasutamise asemel ümbruskonna jalutades avastamist. PantherMedia/Scanpix
Et puhkuse ajal tehakse trenni vähem, head toitu nauditakse tavapärasest aga enam, kipub puhkuse ajal enamasti kaal kerkima. Kuidas pärast puhkust tööle hoopis paremas vormis naasta, soovitab Women's Health Magazine.

1. Söö kohalikku tervislikku toitu. Suvel on võimalik nautida ohtralt erinevaid puu- ja juurvilju. Seepärast unusta koogid - maiusta hoopis kohalike viljadega.

2. Liiguta end iga päev. Puhkuse ajal pakuvad rõõmu nii jalgrattasõit kui jalutuskäik - põhiline, et end liigutad.

3. Puhka. On leitud, et stressis keha kipub kosuma. Seepärast püüa puhkuse ajal puhata ja stressist vabaneda - nii on võimalik ehk pingelise tööga kaasa tulnud kilodest vabaneda.

4. Käi jala. Ka puhkusel olles on võimalik end liigutada - eelista ühistranspordi asemel ümbruskonna jalutades avastamist.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee