Uudised

Kuidas paremini välja puhata? 

Tervis Pluss, 3. juuni 2018, 10:22
 Anni Õnneleid
* Ära veeda liiga kaua aega voodis. Mine voodisse, kui oled valmis magama jääma. Kui oled ärganud, tule voodist välja.

* Ära püüa vägisi magama jääda. Mida rohkem püüad, seda rohkem ärkvelolekuseisund selgineb ja võimalus uinuda väheneb.

* Vii kell magamistoast ära. Uinumist takistavad nii kella tiksumine kui ka helendav numbrilaud.

* Väldi õhtust kehalist aktiivsust. Füüsilisi pingutusi ei tohiks teha vähemalt paar-kolm tundi enne voodisseminekut.

* Ära joo enne magamaminekut kohvi ega alkoholi ning ära suitseta.

* Ära söö enne voodisseminekut raskesti seeditavat toitu.

* Mine magama ja tõuse üles alati samal ajal (ka nädalavahetustel).

* Ära maga päeval. Kui aga oled harjunud tegema päevast uinakut, ära jäta seda hiliseks pärastlõunaks või õhtuks.

* Veendu, et magamiskeskkond on võimalikult mugav (õige temperatuur, vähe valgust ja müra).

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee