Uudised

Lisa jooksmisele HARJUTUSED! 

Kadri Kütt, 9. mai 2018, 10:00
 PantherMedia/Scanpix
Kui soovid anda kehale koormust ka (jooksu)harjutustega, ei vaja sa tegelikult lisavarustust ega spetsiaalseid tingimusi – ainult tahet ja pealehakkamist.

* Trepijooks. Eelista igal võimalusel liftile treppi või leia mõni trepp oma igapäevaselt marsruudilt. Kõndi või jooksu täiendavad trepid juba siis, kui sa pelgalt neist üles marsid. Kui aga tunne tugev ja eesmärk vormi arendada, võta ette trepijooks eri tempo ja kordustega.

* Põlve- ja sääretõstejooks. Vanad head jooksuharjutused, mis pakuvad nii koormust kui ka mõnusat vaheldust. Saad neid kombineerida pikema distantsi vahele, kasutada soojenduseks või hoopis treeningu lõpuspurdina.

* Välijõusaalid. Samuti nagu lisandub terviseradu, rajatakse nende juurde ka n-ö välijõusaale. Kasuta nende atribuute oma lemmikharjutusteks ja venitusteks või loo endale sobiv trennikava soovituste põhjal.

Pealinna välijõusaalid ja muud tervisespordikohad kaardil: www.tallinn.ee/est/sport/Tervisespordirajatised-Tallinnas.

Väljavõte Tervis Plussi 2016. aasta juuni ajakirjast.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee