Treeni peegli ees - siis saad end jälgida ning selgitada välja valed treeningasendid, mis võivad vormi saamist takistada.Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 31. juuli 2022 14:40
Kui oled südameasjaks end heasse vormi ajada ja otsustanud olla ise enda parim nõuandja, pane paika mõned kindlad asjad, mis sind motiveerivad.

Health annab selleks mõne soovituse.

* Pane sihid paika ja pea trennipäevikut. Algatuseks tee oma eesmärgid selgeks. Pane paika lühiajalised eesmärgid (näiteks, et jooksed sel nädalal kolmel õhtul) ja pikemad (saada endale ilusad kõhulihased).

Pane kõik treeningud kirja - nii treeningud kui puhkepäevad. See aitab sul ülevaadet saada, millest on tegelikkuses kasu ja millest mitte.

* Selgita välja kitsaskohad. Kui sa soovid end ideaalsesse vormi ajada, siis alusta väljaselgitamisest, millised on kitsaskohad su treeningutel. Vaata treeningpilte ja videosid ning filmi ka ennast - see aitab sul näha, milliseid harjutusi teed valesti. Õpi end kontrollima ja pea meeles, et selg peab trenni tehes olema sirge ning kõhulihased pinguldatud asendis.

* Mõtle endale välja motiveerivaid lauseid. Saagu hüüdlausetest su mantra. Näiteks: pool tundi trennis on parem kui pool tundi Facebookis surfamine.