Uudised

Üks nädal, 5 treeningut! 

Helena Roosaar, 30. märts 2018, 09:00
 
Minu 3. nädalasse mahtus 5 treeningut: 2 Revali Spordi trenni ja 3 jooksutreeningut. Reval Spordi bodybalance´i ja selgkõhttuhar trenn lõpetasid mu 10 nädalat kestnud väljakutse Revalis.  

Ei, ma ei ole kõhnaks saanud ega muskleid kasvatanud, minu kehal läheb kõigega alati aega. Aga sain oma treeningutega ilusti ree peale ehk väljakutses osalemine aitas trennis käimise harjumuse tekitada, sest vahepeal, kui on väga kiire ja väsimus suur, siis trenn on ju tihti esimeste seas, millest loobutakse. Aga kui ma seon end kohustusega, siis ma ikka püüan seda täita.

Lisaväljakutse oli see, et iga nädal pidi ühe treeningu valima kindlast nimekirjast. 2-3 korral mõtlesin, et see on ilmvõimatu ülesanne. Kuna iga kuu olen nädal Tallinnast ära ja kasutan hommikupoolset treeningpaketti, siis pidin väga osavalt planeerima oma käike, et pakutud nimekirjast saaks treening tehtud. Nii ma sattusin ühe korra lausa postitantsutrenni - valik oli kas minna või jääb väljakutse pooleli. Muidugi ma läksin. Kuigi see väike tõik tegi mu elu keeruliseks, tutvustas see mulle mitmeid uusi treeninguid nt bodycombat, Les Mills Tone jt, kuhu ma võib-olla muidu poleks sattunud. Nii et tasub mugavustsoonist välja tulla.

Jooksutreeningutest oli kõige ägedam Jooksupartneri ühistreening Lasnamäe kergejõustikuhallis. Ma polnud kunagi varem käinud sellises kohas ja esialgu sealne rahvarohkus ja halli suurus võttis pea ringi käima, aga lõpuks kui sai keskenduda treeneri juhistele, siis enam ei märganud, mis ümberringi toimus. Ja mul oli Tarmo ka kaasas, see oli nii oluline tugi. Tegime jooksuharjutusi, igas võimalikus variandis planku ja lõpus sai lipata ümber halli ka. Trenn oli väga vaheldusrikas ja võttis väga läbi, aga vajalik, sest nt jooksuharjutused on peaaegu et puudunud minu treeningutest.

Nädala teises pooles oli fartlek ja rahulik pikem jooks. Fartlek on väga raske minu jaoks. Kiirelt süstida lööb mu pulsi üles ja lõpus jõud raugeb, aga 1 km aeg tuli 5:36, mis on minu jaoks hea. Pikal jooksul oli plaanis 12 km, aga lõpuks tuli 11,3 km. Jalad olid nii kanged ja kiskusid väheke krampi - eks see tulenes mitmest faktorist - esiteks Stroomi rannas oli see õhtu väga külm tuul, väsimus, kahtlustan ka vähest vedeliku tarbimist jne. Aga järgmisel päeval rullisin ja leotasin jalgu ja tegin pika lõunase magamise. Hakkas palju parem. Ahjaaa vett ikka ei joonud piisavalt. Unustan.

Loe Helena blogi http://helkuteebsporti.blogspot.com.ee/ ja jälgi teda Instagramis
https://www.instagram.com/helkudoingsport/.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee