Sinu treener

KUULA KEHA: viis märki, et on viimane aeg minna trenni (2)

Ohtuleht.ee, 6. november 2021 15:01
Foto: PantherMedia/Scanpix
Et sa püsiksid kauem terve, soovitavad arstid liikuda vähemalt pool tundi päevas. Mõne päeva võid ju vahele jätta, kui aega tõesti napib. Kui märkad enda juures aga neid viit asja, on viimane aeg treeninguks.

* Sa oled sageli haige. Kui viirushaigused hakkavad sulle kergesti külge, suurenda füüsilist koormust - nii tõstad ka keha vastupanuvõimet, sooviab Business Insider. Pealegi on läbi viidud hulgaliselt uuringuid, mis kõik kinnitavad - kui teed regulaarselt trenni, on su immuunsüsteem tugevam.

* Sul on kõht kinni. Kui liigutad end regulaarselt, soodustad sa ka seedeelundite tööd ja ennetad nii kõhukinnisust.

Samal teemal

* Sa hingeldad liikudes. Hingeldamine on kõige levinum märk selles, et füüsilise aktiivsusega on lood kehvad. Kui hakkad hiingeldama näiteks trepist liikudes ja varem sa seda ei teinud, on see märk nõrgenenud südame-veresoonkonnast ja aeglasemast ainevahetusest. Mõlemad paranevad mõõduka trenniga.

* Sa oled masenduses. Treenimine soodustab kõigi nende hormoonide, mis parandavad tuju, mälu ja töövõimet, tekkimist. Sestap on treening hea vahend kurvameelsuse, depressiooni ja ka ärevuse vastu.

* Sul on raske magama jääda. Muuhulgas parandab treening ka keha sisemise kella tööd, see aga reguleerib uneaega. Kui sind vaevab unetus, võid abi otsida enda liigutamisest.

Samal teemal

26.03.2018
Ohhoo! Vastik kõhurasv aitab viirushaiguseid eemal hoida
10.03.2018
Kuidas KEHA kauniks voolida?
14.02.2018
Kas sa tead, kuidas trenniga liialdamine su tervist kahjustab?
01.01.2018
Vii tujukus TRENNI ravile!