Sinu spordiala | Sinu treener

Kui kaua peab püsima plank-asendis, et sellest kehale ka tolku oleks? 

Ohtuleht.ee, 19. juuni 2021 17:32
Foto: PantherMedia/Scanpix
Plank on hea harjutus, millega treenida nii kere-, selja- kui kätelihaseid. Kui kaua peaks selles asendis aga püsima, et sellest kehale ka tolku oleks?

Kõige efektiivsem oleks teha kolm üheminutilist planguseeriat järjest, kirjutab Reader’s Digest.

Kui sa kohe alguses seda ei jõua, alusta kümne sekundi kaupa. See tähendab, et tee harjutust kümme sekundit, siis puhka sama kaua, tee jälle ja nii minut aega järjest.

Nii harjutad keha koormusega tasapisi, kuid treenid samas efektiivselt. Ja kui tunned end tugevamana, siis pikenda plank-asendis püsimist kümne sekundi kaupa, kuni jõuadki juba terve minuti selles asendis olla.

Samal teemal

18.05.2021
Seitse toitumisnippi, mis aitavad kõhulihased vormi saada
11.01.2019
Erik Orgu soovitab: anna kaloritele tuld salatrenniga!
29.11.2017
5 nippi, et saada kiiremini kõhule „kuuspakki“
23.08.2017
Väiksem rinnapekk ja „sangad“ juba kolme päevaga: kaks lihtsat harjutust

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee