Uudised

5 lihtsat sammu, kuidas immuunsust toetada! (1)

Kristel Uibo, 28. veebruar 2018, 14:00
 PantherMedia/Scanpix
1. Söö rohkesti puu- ja köögivilju – võta eesmärgiks iga päev vähemalt viis portsjonit. Vali võimalikult erinevat värvi köögivilju, nii saad mitmekesisema valiku toitaineid.

2. Üks või kaks küüslauguküünt päevas – sel taimel on viiruse- ja bakterivastased omadused.

3. Söö piisavalt valke – näiteks kinoad (Lõuna-Ameerikast pärit taime, Tšiili hanemaltsa seemned), mune, kaun- ja teravilju, tofut, kala.

4. Ürdid ja vürtsid sisaldavad immuunsüsteemi tugevdavaid toitaineid – lisa riisiroogadele kurkumit, riivi ingverit voki- või muudesse köögiviljaroogadesse.

5. Väldi suhkrut – see pärsib immuunsüsteemi tööd.

Väljavõte Tervis Plussi 2014. aasta novembrikuu ajakirjast.

Samal teemal

26. veebruar 2018, 11:17
SÖÖ TERVISEKS: salat, mis teeb immuunsüsteemi tugevaks
14. veebruar 2018, 09:29
SÕBRAPÄEV: neli viisi, kuidas sõbrad su tervist parandavad!

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee