Uudised

Mida teha SELJAVALU korral? 

Külli Haav, 23. veebruar 2018, 14:00
 PantherMedia/Scanpix
1.   Istu arvuti taga õigesti. Lükka puusad taha tooli seljatoe vastu. Reguleeri tooli kõrgus selliseks, et jalalabad on vastu maad ja põlved kas puusade kõrgusel või veidi madalamal. Selg peaks toetuma seljatoele 100–110kraadise nurga all. Õlad peaks püsima vabalt all ja käsivarred täisnurga all. Monitori hea positsioon on silmade kõrgusel, mis lubab kaelal olla neutraalses ja vabas asendis.

2.   Selgroo dekompressioon – õla või alaselja- ja puusapiirkonna venitus spetsiaalsel venitusmasinal jõu ja intervallidega, mida kontrollib arvuti.

3.   Osteopaatilised ja kiropraktilised protseduurid lülide asendi korrigeerimiseks.

5.   Nõelmatt koduseks kasutamiseks. Iidne ravimeetod enese ravimiseks, lõdvestamiseks ja turgutamiseks, valuvaigistava toimega, vereringet ja ainevahetust kiirendav.

6.   Selja- ja kõhulihaste tugevdamise harjutused spetsiaalsetel masinatel, mis on mõeldud just väikestele lihastele, mis toetavad lülisammast.

Väljavõte Tervis Plussi 2012. aasta septembrikuu numbrist.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee