Uudised

NAHA elastsuse ja tugevuse nipid 

Liigume.ee, 2. veebruar 2018, 09:02
 PantherMedia/Scanpix
Tee jõutreeningut

Regulaarne jõutreening on parim viis, kuidas kasvatada lihasmassi ja aidata kaasa naha toonusele ning seda sõltumata east. Lisaks lihasmassi suurenemisele põletad jõutreeningu käigus ka kaloreid ja hiljem aitab suurem lihasmass sellele veelgi enam kaasa.

Lisaks jõusaalitreeningule sobib hästi ka jõuvastupidavustreening nagu BodyPump ja probleemsetele kehapiirkondadele keskenduvad rühmatunnid nagu Toning, Kõht selg tuhar, Abs, Brazil butt lift.

Võta kollageeni

Hüdrolüüsitud kollageenil on naha kollageenile kaitsev mõju. Juba neljanädalane kollageeni tarbimine tugevdab su nahka kuni kolmeks kuuks. Lisaks pulbri kujul toidulisandina tarbitavale kollageenile võid oma menüüsse lisada ka luu puljongi, mis samuti kollageeni annab ja üldisemalt tervisele kasulik on.

Söö toitaineid ja tarbi vedelikku

Teatud toitained aitavad kaasa kollageeni ja teiste naha tervise jaoks oluliste ainete tootmisele.

  • Proteiin – piisav valgukogus on naha jaoks oluline ja selles sisalduvad aminohapped nagu proliin ja lüsiin mängivad olulist rolli kollageeni tootmisel.
  • C-vitamiin – C-vitamiin on vajalik kollageeni sünteesiks ja naha kaitsmiseks päikese eest.
  • Omega-3 rasvhapped – Uuringud on näidanud, et need rasvhapped aitavad kaasa naha elastsusele.
  • Vesi – Piisav vedeliku tarbimine parandab naha välimust.

Allikad: https://authoritynutrition.com/, http://www.healthyandnaturalworld.com/.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee